Internet Banking

 

Waluty

BFG

 

Concordia Ubezpieczenia

PSD2

Który produkt lub usługa Banku najbardziej spełnia Twoje oczekiwania?

BLIK

Inne usługi » BLIK

Co to jest blik?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny teraz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.

Kto może korzystać z BLIKA

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta w Banku Spółdzielczym w Łochowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną NASZ BANK (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store, wszystkie szczegóły i instrukcje dotyczące aplikacji dostępne są na naszej stronie)

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK??
Dla osób fizycznych:

  • Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 1 000 PLN, maksymalny 3 000 PLN
  • Limit dzienny transakcji internetowych - domyślny 1 000 PLN, maksymalny 3 000 PLN
  • Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 1 000 PLN, maksymalny 3 000 PLN

Dla firm:

  • Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
  • Limit dzienny transakcji internetowych - domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
  • Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w swojej bankowości elektronicznej oraz składając dyspozycję w placówce Banku.

 

 

BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej NASZ BANK
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej NASZ BANK poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej NASZ BANK
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację NASZ BANK
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe;
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją NASZ BANK i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja NASZ BANK. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.