Komunikaty Bezpieczeństwa
HomeReklamacje
Szanowny Kliencie w Banku Spółdzielczym w Łochowie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna.
W zgłoszeniu podaj numer rachunku lub nazwę (ewentualnie opis) operacji, której dotyczy reklamacja. To przyspieszy jej rozpatrywanie. Reklamację możesz również złożyć przez pełnomocnika, który będzie dysponował prawidłowo sporządzonym pełnomocnictwem.
Wszystkie reklamacje starannie rozpatrujemy. Odpowiedzi na reklamację udzielamy nie później niż w terminie:
Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację może wynieść:
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.
Zgłaszane przez Klientów reklamacje Bank Spółdzielczy w Łochowie rozpatruje nieodpłatnie.
Standardowo odpowiedź na złożoną reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub mailowo – pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę.
Jeśli odpowiedź na złożoną reklamację nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, możesz złożyć odwołanie do Zarządu Banku Spółdzielczego w Łochowie w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację.
Dodatkowo w procesie odwoławczym masz prawo do:
Właściwym dla Banku organem nadzoru jest:
Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa
Adres korespondencyjny Urzędu:
Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, 00-549 Warszawa.
25 675 13 65
25 661 22 94
25 675 40 96
25 675 90 47
ul. Aleja Pokoju 54
07-130 Łochów
ul. Wyzwolenia 1a
07-120 Korytnica
ul. Jana Pawła II 21
05-280 Jadów
ul.C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka