Komunikaty Bezpieczeństwa
			
							
		
		
			
		Bankowość ElektronicznaProblem z nPodpis po aktualiza...
Szanowni Państwo,
został zidentyfikowany problem występujący w usłudze nPodpis, który objawia się między innymi komunikatem: "Określono nieprawidłowy typ dostawcy."
Błąd jest związany z październikową aktualizacją systemu Windows 11 pod numerem KB5066835 oraz Windows 10 pod numerem KB5066791 i występuje u wszystkich dostawców usług zaufania. Celem wyeliminowania problemu niezbędne jest odinstalowanie powyższej aktualizacji i ponowna rejestracja certyfikatu w systemie Windows. Przed odinstalowaniem należy wyjąć kartę z czytnika.
Uwaga! Istnieje tymczasowe rozwiązanie, które działa do ponownego uruchomienia komputera. Przy kolejnym uruchomieniu systemu Windows należy wykonać czynność przedstawioną na poniższym filmie ponownie.
W dniu 21.10.2025r. pojawiła się poprawka o numerze KB5070773, która rozwiązuje problem. Poprawka powinna zainstalować się automatycznie. Jeśli tak się nie stanie należy wejść w ustawienia systemu Windows, następnie wybrać opcję Windows Update i kliknąć przycisk Sprawdź aktualizacje.
25 675 13 65
25 661 22 94
25 675 40 96
25 675 90 47
ul. Aleja Pokoju 54
07-130 Łochów
ul. Wyzwolenia 1a
07-120 Korytnica
ul. Jana Pawła II 21
05-280 Jadów
ul.C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka