Bankowość ElektronicznaProblem z nPodpis po aktualiza...

Tymczasowe rozwiązanie problemu z nPodpis spowodowanego aktualizacją systemu Windows

Szanowni Państwo,

został zidentyfikowany problem występujący w usłudze nPodpis, który objawia się między innymi komunikatem: "Określono nieprawidłowy typ dostawcy."

Błąd jest związany z październikową aktualizacją systemu Windows 11 pod numerem KB5066835 oraz Windows 10 pod numerem KB5066791 i występuje u wszystkich dostawców usług zaufania. Celem wyeliminowania problemu niezbędne jest odinstalowanie powyższej aktualizacji i ponowna rejestracja certyfikatu w systemie Windows. Przed odinstalowaniem należy wyjąć kartę z czytnika.

Uwaga! Istnieje tymczasowe rozwiązanie, które działa do ponownego uruchomienia komputera. Przy kolejnym uruchomieniu systemu Windows należy wykonać czynność przedstawioną na poniższym filmie ponownie. 

[AKTUALIZACJA] Wydanie poprawki przez firmę Microsoft

W dniu 21.10.2025r. pojawiła się poprawka o numerze KB5070773, która rozwiązuje problem. Poprawka powinna zainstalować się automatycznie. Jeśli tak się nie stanie należy wejść w ustawienia systemu Windows, następnie wybrać opcję Windows Update i kliknąć przycisk Sprawdź aktualizacje.

Masz Pytania?



    Bank Spółdzielczy w Łochowie

    ul. Aleja Pokoju 54

    07-130 Łochów

    Oddział Banku w Korytnicy

    ul. Wyzwolenia 1a

    07-120 Korytnica

    Oddział Banku w Jadowie

    ul. Jana Pawła II 21

    05-280 Jadów

    Punkt Kasowy w Strachówce

    ul.C.K.  Norwida 6

    05-282 Strachówka

    Koszyk na zakupy
    Przejdź do treści