Komunikaty Bezpieczeństwa
HomeDeklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Łochowie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostępność swoich usług zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty i wpłatomat.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni - zarówno online, jak i stacjonarnie - przyjaznej i dostępnej dla każdego. Dokładamy wszelkich starań, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła bez barier korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Podstawą naszych działań związanych z dostępnością są obowiązujące regulacje prawa krajowego, międzynarodowe standardy, wytyczne WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) oraz dobre praktyki.
Nasza strona internetowa jest regularnie aktualizowana i dostosowywana do wymagań dostępności, zgodnie z Ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 26 kwietnia 2024 r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z wymogami ustawy z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
W trosce o zapewnienie pełnej dostępności wdrożyliśmy następujące funkcje:
Wtyczka dostosowująca stronę
Zainstalowano UserWay's Accessibility Widget, umożliwiającą korzystanie z wersji wysokiego kontrastu, powiększenia czcionki oraz wielu innych dodatkowych opcji ułatwiających nawigację.
Opcja powiększania czcionki
Udostępniamy możliwość czterostopniowego powiększenia czcionki dla każdego elementu strony.
Linki wizualne
Większość linków na stronie jest wyróżniona wizualnie dla łatwiejszej nawigacji.
Obsługa skrótów klawiszowych
Strona obsługuje popularne skróty klawiszowe, co usprawnia poruszanie się po serwisie.
Opcje kontrastu i dostosowań wizualnych, w tym:
Brak pułapek klawiaturowych
Strona nie zawiera elementów powodujących gwałtowne zmiany jasności ani migotania na czerwono.
Brak elementów dźwiękowych i migających
Strona nie zawiera automatycznie uruchamianych dźwięków ani animacji, których nie można zatrzymać.
Spójność układu
Układ i działanie menu oraz nawigacji są spójne na wszystkich podstronach.
Etykiety pól formularzy
Jasne i jednoznaczne oznaczenie pól formularzy zapewnia łatwe ich rozpoznanie
Nasza bankowość elektroniczna to: Internet Banking oraz aplikacje mobilne "Nasz Bank" dla systemów Android oraz "Mobilny BS Łochów" dla systemów iOS.
Nasza bankowość elektroniczna jest częściowo zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, dlatego na bieżąco pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcjonalności.
Aby zapewnić dostępność i bezpieczeństwo, w naszych systemach używamy prostego języka, dzięki temu są intuicyjne, proste w obsłudze, a treść ekranów może zostać odczytana przez programy komputerowe.
Aplikacja została zaprojektowana z myślą o różnych rozdzielczościach ekranu, co zapewnia wygodę korzystania na komputerach, tabletach i smartfonach. Układ aplikacji dynamicznie dopasowuje się do rodzaju i orientacji ekranu.
Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych i znane są sugestie korekty, użytkownik otrzyma stosowną podpowiedź .
Nie wszystkie elementy serwisu spełniają jeszcze w pełni wymogi dostępności:
Oferujemy i świadczymy następujące usługi, zgodnie z art. 5 pkt 30 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze: kredyt konsumencki i hipoteczny oraz usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym.
Zapewniamy dostępność naszych usług w szczególności na etapach:
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów.
Informacje niezbędne do korzystania z usług znajdziesz:
Umowy i regulaminy w przystępnej formie
Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy w sposób, który ułatwia ich zrozumienie:
Naszym celem jest, by każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – rozumiał, jakie usługi oferujemy i na jakich zasadach.
Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając te udogodnienia, staramy się zapewnić jak najlepszą komunikację, największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Udogodnienia dostępne w naszych placówkach:
W trosce o zapewnienie wysokiej jakości obsługi wszyscy pracownicy placówek przeszli szkolenie z zakresu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
Jeśli potrzebujesz specjalnej obsługi w osobnym pomieszczeniu, chcesz skorzystać z komputera, zgłosić potrzebę otrzymania dokumentu w innym języku (zgodnie z Ustawą o dostępności), uzyskać nagranie audio, wydruk większą czcionką lub w innej dogodnej dla Ciebię formie - poinformuj nas o tym osobiście, mailowo bank@bslochow.pl lub telefonicznie 25 675 13 66 .
Bank dba o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów/wpłatomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Dostępność bankomatów i wpłatomatu:
Staramy się, aby nasze placówki były dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
Bank Spółdzielczy w Łochowie prowadzi swoją działalność w czterech lokalizacjach:
Opis dostępności Centrali Banku w Łochowie:
Opis dostępności Oddziału Banku w Korytnicy:
Opis dostępności Oddziału Banku w Jadowie:
Opis dostępności Punktu Kasowego w Strachówce:
Symbole graficzne (znajdujące się na stronie internetowej) wraz z ich opisem, którymi posługujemy się dla opisu dostępności architektonicznej/udogodnień w naszych placówkach:
Szanowny Kliencie w Banku Spółdzielczym w Łochowie zawsze staramy się, aby nasze produkty i usługi spełniały wymagania dostępności. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć skargę. Każda opinia jest dla nas cenna.
Skargę możesz złożyć:
W zgłoszeniu podaj co najmniej następujące informacje:
Rozpatrywanie skargi
Wszystkie skargi starannie rozpatrujemy.
Odpowiedzi na skargi udzielamy nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania skargi.
W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia skargi poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia oraz wskażemy nowy termin rozpatrzenia skargi, jednak nie będzie on dłuższy niż 60 dni od otrzymania skargi.
Odpowiedź zostanie udzielona zgodnie z tym, jak skarga została złożona (na przykład pisemnie czy e-mailem)
Bank Spółdzielczy w Łochowie nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie skarg.
Kiedy nie zajmiemy się skargą?
Możemy nie rozpatrzeć skargi, jeśli:
Ważne: Jeśli nie zajmiemy się Twoją skargą, poinformujemy Cię o tym i powiemy dlaczego.
Odwołania
Jeżeli odpowiedź na złożoną skargę nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca, możesz złożyć odwołanie do Zarządu Banku Spółdzielczego w Łochowie w terminie 30 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na skargę.
Dodatkowo w procesie odwoławczym możesz odwołać się do:
25 675 13 65
25 661 22 94
25 675 40 96
25 675 90 47
ul. Aleja Pokoju 54
07-130 Łochów
ul. Wyzwolenia 1a
07-120 Korytnica
ul. Jana Pawła II 21
05-280 Jadów
ul.C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka