BLIK to popularny sposób płatności dostępny teraz w aplikacji mobilnej NASZ BANK.
Kto może korzystać z BLIKA
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta w Banku Spółdzielczym w Łochowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną NASZ BANK (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store, wszystkie szczegóły i instrukcje dotyczące aplikacji dostępne są na naszej stronie)
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji NASZ BANK wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK??
Dla osób fizycznych:
- Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 1 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
- Limit dzienny transakcji internetowych - domyślny 1 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
- Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 1 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
Dla firm:
- Limit dzienny wypłat gotówki w bankomatach domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
- Limit dzienny transakcji internetowych - domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
- Limit dzienny transakcji w sklepach stacjonarnych - domyślny 2 000 PLN, maksymalny 5 000 PLN
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w swojej bankowości elektronicznej oraz składając dyspozycję w placówce Banku.
BLIK - płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu e-PIN do aplikacji mobilnej
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją NASZ BANK i nie przechowuj razem z nim kodu e-PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna
- . Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej.